Etkileyici ve bir o kadar üzücü. Etkileyici kısmı, güçlü bir şekilde bu durumdan çıkmış olmanız. Kimse, yaşamadığı acının duygusunu bilemez. O yüzden bu gibi zor durumları Rabbim göstermesin bizlere.

Üzücü kısmı ise, karşıdaki kişinin bunları yapmış olması. İnsan pişman olacağı bile bile maalesef yanlış yapabiliyor.

Diri durun demeyeceğim. Siz zaten bunu aşmışsınız

Aramıza hoş geldiniz...