hocam Her hayırda bir şer, her şerde bir hayır vardır derler doğru da derler zor şeyler yaşamıssın ve kendini bırakmamışsın . Rabbime sığındığın sürece ondan herzaman cevap alırsın Elhamdülillah . Hayat devam ediyor ne olursa olsun ölüm yok hiçbirşeyin sonunda . Ne güzel ayağa kalkmışsın bak Rabbim daha güzel günler yaşamayı nasip etsin sana .
Bunları yazarken bile huzurumdan gözlerim doldu üstat. Doğru derler eskiler. Vardır mevlamın bir bildiği. Bir kapıyı, bir nasibi kapatır. Bir kapıyı açar.