TagOnset adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bunları yazarken bile huzurumdan gözlerim doldu üstat. Doğru derler eskiler. Vardır mevlamın bir bildiği. Bir kapıyı, bir nasibi kapatır. Bir kapıyı açar.
Aynen öyle reis o kimse seni kaybetmiş senden değerlisi yok bu dünyada. Daha iyisi olur hayatında emin ol. Çok daha iyi günler bekliyor seni işin rast gelsin.