Merhabalar,
Arkadaşım %50 engelli raporu aldı. Sindirim sistemi rahatsızlığı sebebiyle. Fakat raporda ayakta çalışamaz maddesi var, ayakta çalışmasına engel bir durum yok. Bunu sildirebilir mi? İşe giremiyor çocuk bu sebepten :S Daha önce başına gelen var mı?
Engelli Raporu Hakkında - Ayakta Çalışamaz
7
●242
- 21-04-2022, 19:05:04
- 21-04-2022, 19:12:02ülseratif kolit hocamcagataysahin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam güzel bir şirketten onay aldı arkadaş. Şirkette bu engele takıldı, doktora 2 gün sonra gidecek. İçi içini yiyorBoldPilot05 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-04-2022, 19:13:15Bende %80 engelliyim ama kimse işe almıyor 2 yıldır pandemi yüzünden.dijitalartiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hayırlısı olsun arkadaşınız hakkında.
- 21-04-2022, 19:46:31dijitalartiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleBenim de %70 mevcut..BoldPilot05 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ekpss sonrası işime devam edicem nasipse..
Soru için heyete girip tekrar belge alması lazım , bunun içinde ücret vericek.
Daha sonra engel puanı artabilirde düşebilirde - 21-04-2022, 21:21:49Benim de %70 var, nörolojik ve ortopedik. Onu sildirmesi için tekrar heyete girecek. Yalnız ortada bir durum varsa ve drlar bu durum raporda belirtmiyorsa, sonradan drlar açısından sıkıntı oluşabilir belki bilmiyorum. Bundan dolayı heyete gitmeden önce muayene olduğu doktorlarla bu durumu konuşması gerekli. O durumu belirtmedikleri zaman belki engel oranı düşecek, yani engelli raporu almamış olacak. Böyle istiyorsa aynen dediğim gibi muayene olduğu doktorlarla ayrıntılı konuşacak.