• 21-04-2022, 19:05:04
    #1
    Merhabalar,

    Arkadaşım %50 engelli raporu aldı. Sindirim sistemi rahatsızlığı sebebiyle. Fakat raporda ayakta çalışamaz maddesi var, ayakta çalışmasına engel bir durum yok. Bunu sildirebilir mi? İşe giremiyor çocuk bu sebepten :S Daha önce başına gelen var mı?
  • 21-04-2022, 19:07:38
    #2
    chron veya ülseratif kolit mi?
  • 21-04-2022, 19:08:21
    #3
    Sindirim sistemi ile ilgilenen doktoruna danışsın, raporunda hangi doktorun imzası mevcutsa randevu alsın ve gitsin net bilgi verir, eğer ondan da memnun kalmazsa tekrar heyete başvurarak şansını bir denesin.
  • 21-04-2022, 19:10:33
    #4
    Tekrardan yüksek sağlık kuruluna itiraz edip , tam teşekküllü hastanede heyete girmesi gerekiyor.
  • 21-04-2022, 19:12:02
    #5
    cagataysahin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    chron veya ülseratif kolit mi?
    ülseratif kolit hocam

    BoldPilot05 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sindirim sistemi ile ilgilenen doktoruna danışsın, raporunda hangi doktorun imzası mevcutsa randevu alsın ve gitsin net bilgi verir, eğer ondan da memnun kalmazsa tekrar heyete başvurarak şansını bir denesin.
    Hocam güzel bir şirketten onay aldı arkadaş. Şirkette bu engele takıldı, doktora 2 gün sonra gidecek. İçi içini yiyor
  • 21-04-2022, 19:13:15
    #6
    dijitalartiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

    Hocam güzel bir şirketten onay aldı arkadaş. Şirkette bu engele takıldı, doktora 2 gün sonra gidecek. İçi içini yiyor
    Bende %80 engelliyim ama kimse işe almıyor 2 yıldır pandemi yüzünden. hayırlısı olsun arkadaşınız hakkında.
  • 21-04-2022, 19:46:31
    #7
    dijitalartiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar,

    Arkadaşım %50 engelli raporu aldı. Sindirim sistemi rahatsızlığı sebebiyle. Fakat raporda ayakta çalışamaz maddesi var, ayakta çalışmasına engel bir durum yok. Bunu sildirebilir mi? İşe giremiyor çocuk bu sebepten :S Daha önce başına gelen var mı?
    BoldPilot05 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende %80 engelliyim ama kimse işe almıyor 2 yıldır pandemi yüzünden. hayırlısı olsun arkadaşınız hakkında.
    Benim de %70 mevcut..

    Ekpss sonrası işime devam edicem nasipse..

    Soru için heyete girip tekrar belge alması lazım , bunun içinde ücret vericek.

    Daha sonra engel puanı artabilirde düşebilirde
  • 21-04-2022, 21:21:49
    #8
    Benim de %70 var, nörolojik ve ortopedik. Onu sildirmesi için tekrar heyete girecek. Yalnız ortada bir durum varsa ve drlar bu durum raporda belirtmiyorsa, sonradan drlar açısından sıkıntı oluşabilir belki bilmiyorum. Bundan dolayı heyete gitmeden önce muayene olduğu doktorlarla bu durumu konuşması gerekli. O durumu belirtmedikleri zaman belki engel oranı düşecek, yani engelli raporu almamış olacak. Böyle istiyorsa aynen dediğim gibi muayene olduğu doktorlarla ayrıntılı konuşacak.