dijitalartiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Hocam güzel bir şirketten onay aldı arkadaş. Şirkette bu engele takıldı, doktora 2 gün sonra gidecek. İçi içini yiyor
Bende %80 engelliyim ama kimse işe almıyor 2 yıldır pandemi yüzünden. hayırlısı olsun arkadaşınız hakkında.