Benim de %70 var, nörolojik ve ortopedik. Onu sildirmesi için tekrar heyete girecek. Yalnız ortada bir durum varsa ve drlar bu durum raporda belirtmiyorsa, sonradan drlar açısından sıkıntı oluşabilir belki bilmiyorum. Bundan dolayı heyete gitmeden önce muayene olduğu doktorlarla bu durumu konuşması gerekli. O durumu belirtmedikleri zaman belki engel oranı düşecek, yani engelli raporu almamış olacak. Böyle istiyorsa aynen dediğim gibi muayene olduğu doktorlarla ayrıntılı konuşacak.