Merhabalar,
Arkadaşım %50 engelli raporu aldı. Sindirim sistemi rahatsızlığı sebebiyle. Fakat raporda ayakta çalışamaz maddesi var, ayakta çalışmasına engel bir durum yok. Bunu sildirebilir mi? İşe giremiyor çocuk bu sebepten :S Daha önce başına gelen var mı?