Merhabalar,
Arkadaşım %50 engelli raporu aldı. Sindirim sistemi rahatsızlığı sebebiyle. Fakat raporda ayakta çalışamaz maddesi var, ayakta çalışmasına engel bir durum yok. Bunu sildirebilir mi? İşe giremiyor çocuk bu sebepten :S Daha önce başına gelen var mı?
Bende %80 engelliyim ama kimse işe almıyor 2 yıldır pandemi yüzünden.

hayırlısı olsun arkadaşınız hakkında.
Benim de %70 mevcut..
Ekpss sonrası işime devam edicem nasipse..
Soru için heyete girip tekrar belge alması lazım , bunun içinde ücret vericek.
Daha sonra engel puanı artabilirde düşebilirde