• 19-04-2022, 17:53:22
    #1
    Merhaba,

    uzun yıllardır çalışıyorum ilk defa bu hızla ama sürekli fiyatların arttığına şahit oluyorum

    düzenli zamlarımız mevcut artık herhafta düzenli zam geliyor girdilere

    bu fakirleşme nereye kadar

    farklı sektörde çalışanlarda durumlar nedir

    ayrıca ambalaj,pakelteme aşırı maliyetlendi


    NOT: aylardır elbette elektrik bir çok kaleme geliyor ancak şun onlara gelmezse bile gelen zamlar mevcut
  • 19-04-2022, 18:02:05
    #2
    LaynThemes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba,

    uzun yıllardır çalışıyorum ilk defa bu hızla ama sürekli fiyatların arttığına şahit oluyorum

    düzenli zamlarımız mevcut artık herhafta düzenli zam geliyor girdilere

    bu fakirleşme nereye kadar

    farklı sektörde çalışanlarda durumlar nedir

    ayrıca ambalaj,pakelteme aşırı maliyetlendi


    NOT: aylardır elbette elektrik bir çok kaleme geliyor ancak şun onlara gelmezse bile gelen zamlar mevcut
    Yakında sanırım Yahşi batıdaki gibi markete evden bez götürüp ambalajsız ürünleri kendi bezimize sararak alacağız 😅

    Valla benim de merak konumdur, merakla bekliyorum kırılma noktası ne olacak diye
  • 19-04-2022, 18:03:05
    #3
    sonumuz arjantin.
  • 19-04-2022, 18:06:16
    #4
    Tupcus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yakında sanırım Yahşi batıdaki gibi markete evden bez götürüp ambalajsız ürünleri kendi bezimize sararak alacağız 😅

    Valla benim de merak konumdur, merakla bekliyorum kırılma noktası ne olacak diye
    aşırı merak ediyorum

    ekonomiciler herbiri farklı söylüyor ama elbette -60 milyar dolarda bu politika ile acaba nerede çatlayacak
  • 19-04-2022, 18:08:23
    #5
    Zam değil o, olsa olsa zamcık olur. Her şeye zamcık koyuyorlar, tüm dünyanın ekonomisi kötü. Almanya'da zamcık koyuyor, Amerika'da.
  • 19-04-2022, 18:13:29
    #6
    CND adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Zam değil o, olsa olsa zamcık olur. Her şeye zamcık koyuyorlar, tüm dünyanın ekonomisi kötü. Almanya'da zamcık koyuyor, Amerika'da.

    Rusya-Ukrayna savaşı düzeni allak bullak etti zaten daha burnunu yeni doğrultmuştu virüsten dolayı, şimdi tekrar bir 3. Dünya savaşı korkusuyla stok yapmaya geçti dünya, şuan Rusya Ukrayna savaşı da durgun zamanları, o bölgede yılın bu aylarında yağan yağışlar nedeniyle toğrak balçığa dönüyor ve askeri araçların geçmesine olanak vermiyor bu yüzden rusya birçok askeri aracını kullanamıyor

    Şuan bir barış bir savaş havası vererek hem ekonomik piyasayla oynuyor hemde zaman kazanmaya çalışıyor

    Hava koşullarının yaza düzelmesçyle savaşın en hararetli dönemi başlayacak uzlaşamazlarsa, sonumuz hayrola belki seneye bu zamanlar cepheden konu açıyor oluruz
  • 19-04-2022, 18:18:51
    #7
    CND adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Zam değil o, olsa olsa zamcık olur. Her şeye zamcık koyuyorlar, tüm dünyanın ekonomisi kötü. Almanya'da zamcık koyuyor, Amerika'da.
    çok üzücü valla artık bıktık ama yapacak birşey yok böyle 2023 nasıl beklenecek orası da değişik