Zam değil o, olsa olsa zamcık olur. Her şeye zamcık koyuyorlar, tüm dünyanın ekonomisi kötü. Almanya'da zamcık koyuyor, Amerika'da.
Rusya-Ukrayna savaşı düzeni allak bullak etti zaten daha burnunu yeni doğrultmuştu virüsten dolayı, şimdi tekrar bir 3. Dünya savaşı korkusuyla stok yapmaya geçti dünya, şuan Rusya Ukrayna savaşı da durgun zamanları, o bölgede yılın bu aylarında yağan yağışlar nedeniyle toğrak balçığa dönüyor ve askeri araçların geçmesine olanak vermiyor bu yüzden rusya birçok askeri aracını kullanamıyor
Şuan bir barış bir savaş havası vererek hem ekonomik piyasayla oynuyor hemde zaman kazanmaya çalışıyor
Hava koşullarının yaza düzelmesçyle savaşın en hararetli dönemi başlayacak uzlaşamazlarsa, sonumuz hayrola belki seneye bu zamanlar cepheden konu açıyor oluruz