CND adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Zam değil o, olsa olsa zamcık olur. Her şeye zamcık koyuyorlar, tüm dünyanın ekonomisi kötü. Almanya'da zamcık koyuyor, Amerika'da.
çok üzücü valla artık bıktık ama yapacak birşey yok böyle 2023 nasıl beklenecek orası da değişik