Merhaba,
uzun yıllardır çalışıyorum ilk defa bu hızla ama sürekli fiyatların arttığına şahit oluyorum
düzenli zamlarımız mevcut artık herhafta düzenli zam geliyor girdilere
bu fakirleşme nereye kadar
farklı sektörde çalışanlarda durumlar nedir
ayrıca ambalaj,pakelteme aşırı maliyetlendi
NOT: aylardır elbette elektrik bir çok kaleme geliyor ancak şun onlara gelmezse bile gelen zamlar mevcut
Yakında sanırım Yahşi batıdaki gibi markete evden bez götürüp ambalajsız ürünleri kendi bezimize sararak alacağız 😅
Valla benim de merak konumdur, merakla bekliyorum kırılma noktası ne olacak diye