LaynThemes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba,

uzun yıllardır çalışıyorum ilk defa bu hızla ama sürekli fiyatların arttığına şahit oluyorum

düzenli zamlarımız mevcut artık herhafta düzenli zam geliyor girdilere

bu fakirleşme nereye kadar

farklı sektörde çalışanlarda durumlar nedir

ayrıca ambalaj,pakelteme aşırı maliyetlendi


NOT: aylardır elbette elektrik bir çok kaleme geliyor ancak şun onlara gelmezse bile gelen zamlar mevcut
Yakında sanırım Yahşi batıdaki gibi markete evden bez götürüp ambalajsız ürünleri kendi bezimize sararak alacağız 😅

Valla benim de merak konumdur, merakla bekliyorum kırılma noktası ne olacak diye