Tupcus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yakında sanırım Yahşi batıdaki gibi markete evden bez götürüp ambalajsız ürünleri kendi bezimize sararak alacağız 😅

Valla benim de merak konumdur, merakla bekliyorum kırılma noktası ne olacak diye
aşırı merak ediyorum

ekonomiciler herbiri farklı söylüyor ama elbette -60 milyar dolarda bu politika ile acaba nerede çatlayacak