• 15-04-2022, 01:37:01
    #1
    https://twitter.com/i/status/1514652832766611463


    Yukarıdaki videoda iPhone 13 Pro Max almak için çeşitli ülkelerde kaç ay çalışmanız gerektiği gösterilmiş.

    Şu hususu anlamıyorum: Almanya, Japonya, ABD vs. ülkelerdeki Z kuşağının babaları ve dedeleri, yeri gelmiş çalışmış, yeri gelmiş diğer ülkeleri sömürmüş, hakkını savunmuş ve siyasetçisine hakkını yedirmemiş, ortaya bir değer koymuş, yerel para birimlerinin değerini dünyadaki çoğu ülkenin üzerine çıkarmış, ve bu şekilde de çocuklarının, 1-2 aylık asgari ücret ile en pahalı telefonu alabilmelerini sağlamışlar.

    Kısaca; vermeden almak, çalışmadan kazanmak, onun var neden benim yok demek bana anlamsız geliyor. Allah adil davranmış; beyin bedava. İnternet elinin altında, babanın ve dedelerinin yeterince yapamadığını sen yap. Yurtdışına dolarla ürün sat, hizmet ver ve sonra istersen 1 haftalık kazandığın para ile bastır, istediğin telefonu al. Artık bırak şu mızmızlanmayı ve hemen çalışmaya başla genç kardeşim.
  • 15-04-2022, 01:41:46
    #2
    Konum: Yurtdışı
  • 15-04-2022, 01:42:05
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bu kadar fazla bir telefona verilmesine karşıyım en azından Türkiye'de 28-30 bin nedir bu böyle.
    Ben sony xperia z1 compact kullanıyorum 2015 mi 2016 yılında mı ne aldım halen kullanıyorum.Whatsapa giriyormutyum giriyorum kamerası işimi görüyor mu görüyor internete giriyormuyum giriyorum tek sıkıntı android sürümünden dolayı kafa topu oynayamıyorum.

    Allah büyük bir gün kader bizede gülecek İnşallah en azından bari kafa oynayacağım bir telefon alırım.Paranızı çöpe atmayın arkadaşlar işinizi görecek bir tel alın kullanın 3-4 bin liraya ne telefonlar var.
  • 15-04-2022, 01:45:32
    #4
    Arkadaşa katılıyorum ve kendisine bu azmini Türkiye'ye gelip burada bize verdiği tavsiyeleri uygulamasını rica ediyorum. Ama merak ediyorum yurtdışından Türkiye nasıl görünüyor bizim gördüğümüz gibi görüp de bu lafları etmenin akla mantığa uyan bir yanı yok çünkü.
  • 15-04-2022, 01:46:19
    #5
    Üyeliği durduruldu
    en alttaki açıklamanızda mızmızlanmayın demişsinizde hocam yanlışmı anladım bilmiyorum ama bu çalışmayı o ülkelerin birinde 4/1 ini yapsak daha fazlasını yapmış oluruz
    yani ne eyaparsak yapalım farklı bir ülkenin ekonomi ve durumu buraya göre kat kat daha iyi. ne kadar çalışsakta boş
    ben öğrenciyim ve ailemi geçindiriyorum ama hangi birine yetişelim ?
  • 15-04-2022, 01:46:39
    #6
    Covid61 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konum: Yurtdışı
    ademsahin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşa katılıyorum ve kendisine bu azmini Türkiye'ye gelip burada bize verdiği tavsiyeleri uygulamasını rica ediyorum. Ama merak ediyorum yurtdışından Türkiye nasıl görünüyor bizim gördüğümüz gibi görüp de bu lafları etmenin akla mantığa uyan bir yanı yok çünkü.
    Şu an Türkiye'deyim. Uygulamadığım bir tavsiyeyi vermek adetim değil. Bana mantıklı geliyor.
  • 15-04-2022, 01:48:34
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Kirkbir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu kadar fazla bir telefona verilmesine karşıyım en azından Türkiye'de 28-30 bin nedir bu böyle.
    Ben sony xperia z1 compact kullanıyorum 2015 mi 2016 yılında mı ne aldım halen kullanıyorum.Whatsapa giriyormutyum giriyorum kamerası işimi görüyor mu görüyor internete giriyormuyum giriyorum tek sıkıntı android sürümünden dolayı kafa topu oynayamıyorum.

    Allah büyük bir gün kader bizede gülecek İnşallah en azından bari kafa oynayacağım bir telefon alırım.Paranızı çöpe atmayın arkadaşlar işinizi görecek bir tel alın kullanın 3-4 bin liraya ne telefonlar var.
    kafa topuna patladım hocam
  • 15-04-2022, 01:49:14
    #8
    Sorunun nedeni çok eskiye dayanıyor Hocam. O farklı ülkenin ekonomik durumu kendi kendine iyi olmadı. Birileri irade gösterdi ve eşek gibi çalıştı. Şimdi torunları hem sefasını sürüyor hem de onlar da eşek gibi çalışmaya devam ediyor. Bizim gençler de şikayet etmeyi bırakıp şimdi başlarlarsa, torunları, bizim şu an içinde bulunduğumuz durumu yaşamayabilir.
    Lixr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    en alttaki açıklamanızda mızmızlanmayın demişsinizde hocam yanlışmı anladım bilmiyorum ama bu çalışmayı o ülkelerin birinde 4/1 ini yapsak daha fazlasını yapmış oluruz
    yani ne eyaparsak yapalım farklı bir ülkenin ekonomi ve durumu buraya göre kat kat daha iyi. ne kadar çalışsakta boş
    ben öğrenciyim ve ailemi geçindiriyorum ama hangi birine yetişelim ?
  • 15-04-2022, 01:49:58
    #9
    the_white adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şu an Türkiye'deyim. Bana mantıklı geliyor.
    Şu an Türkiye'desiniz ne zaman geldiniz veya nereden geldiniz? Geldiğiniz yerde ne kadar süredir bulunuyordunuz bunları söylerseniz daha net bir fikir oluşmuş olur. İşte sıkıntı da bu zaten maalesef sizin gibi uzaktan çalan davulun sesi misali Türkiye'yi kendi ütopyanızda gibi gören bir kesim var ve ne yazık ki bu kesim oy kullanıyor.