Sorunun nedeni çok eskiye dayanıyor Hocam. O farklı ülkenin ekonomik durumu kendi kendine iyi olmadı. Birileri irade gösterdi ve eşek gibi çalıştı. Şimdi torunları hem sefasını sürüyor hem de onlar da eşek gibi çalışmaya devam ediyor. Bizim gençler de şikayet etmeyi bırakıp şimdi başlarlarsa, torunları, bizim şu an içinde bulunduğumuz durumu yaşamayabilir.
en alttaki açıklamanızda mızmızlanmayın demişsinizde hocam yanlışmı anladım bilmiyorum ama bu çalışmayı o ülkelerin birinde 4/1 ini yapsak daha fazlasını yapmış oluruz

yani ne eyaparsak yapalım farklı bir ülkenin ekonomi ve durumu buraya göre kat kat daha iyi. ne kadar çalışsakta boş
ben öğrenciyim ve ailemi geçindiriyorum ama hangi birine yetişelim ?