Arkadaşa katılıyorum ve kendisine bu azmini Türkiye'ye gelip burada bize verdiği tavsiyeleri uygulamasını rica ediyorum. Ama merak ediyorum yurtdışından Türkiye nasıl görünüyor bizim gördüğümüz gibi görüp de bu lafları etmenin akla mantığa uyan bir yanı yok çünkü.
Şu an Türkiye'deyim. Uygulamadığım bir tavsiyeyi vermek adetim değil. Bana mantıklı geliyor.