en alttaki açıklamanızda mızmızlanmayın demişsinizde hocam yanlışmı anladım bilmiyorum ama bu çalışmayı o ülkelerin birinde 4/1 ini yapsak daha fazlasını yapmış oluruz
yani ne eyaparsak yapalım farklı bir ülkenin ekonomi ve durumu buraya göre kat kat daha iyi. ne kadar çalışsakta boş
ben öğrenciyim ve ailemi geçindiriyorum ama hangi birine yetişelim ?