https://twitter.com/i/status/1514652832766611463
Yukarıdaki videoda iPhone 13 Pro Max almak için çeşitli ülkelerde kaç ay çalışmanız gerektiği gösterilmiş.
Şu hususu anlamıyorum: Almanya, Japonya, ABD vs. ülkelerdeki Z kuşağının babaları ve dedeleri, yeri gelmiş çalışmış, yeri gelmiş diğer ülkeleri sömürmüş, hakkını savunmuş ve siyasetçisine hakkını yedirmemiş, ortaya bir değer koymuş, yerel para birimlerinin değerini dünyadaki çoğu ülkenin üzerine çıkarmış, ve bu şekilde de çocuklarının, 1-2 aylık asgari ücret ile en pahalı telefonu alabilmelerini sağlamışlar.
Kısaca; vermeden almak, çalışmadan kazanmak, onun var neden benim yok demek bana anlamsız geliyor. Allah adil davranmış; beyin bedava. İnternet elinin altında, babanın ve dedelerinin yeterince yapamadığını sen yap. Yurtdışına dolarla ürün sat, hizmet ver ve sonra istersen 1 haftalık kazandığın para ile bastır, istediğin telefonu al. Artık bırak şu mızmızlanmayı ve hemen çalışmaya başla genç kardeşim.