Bu kadar fazla bir telefona verilmesine karşıyım en azından Türkiye'de 28-30 bin nedir bu böyle.
Ben sony xperia z1 compact kullanıyorum 2015 mi 2016 yılında mı ne aldım halen kullanıyorum.Whatsapa giriyormutyum giriyorum kamerası işimi görüyor mu görüyor internete giriyormuyum giriyorum tek sıkıntı android sürümünden dolayı kafa topu oynayamıyorum.
Allah büyük bir gün kader bizede gülecek İnşallah en azından bari kafa oynayacağım bir telefon alırım.Paranızı çöpe atmayın arkadaşlar işinizi görecek bir tel alın kullanın 3-4 bin liraya ne telefonlar var.
kafa topuna patladım hocam