• 09-04-2022, 01:00:29
    #37
    ademsahin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yanarım yanarım da Kadir Topbaş döneminde İBB'de hiçbir sanatçı ile anlaşılmamış ve astronomik rakamlar ödenmemiş gibi ısıtıp ısıtıp şu Flamenko dansçısına ödenen tutarın yazılmasına yanarım. İBB'de sanatçı bile denemeyecek adamlara verilen kaşe paralarını duysanız aklınız şaşar. Eskiden İBB'nin bu tür organizasyonlarını yapan bir iştirakinde çalışıyordum oradan gayet iyi biliyorum.
    hocam devletin malı deniz yemeyen kerriz olmuş durumda. Şuan devletin parasıı yiyemeyen biz fakir halk tamamen keriziz. Sağdanda soldanda çok güzel yiyorlar. ortadaki halkta sadece ya sağ tarafa saldırıyor ya da sol tarafa... Ülkecek 2 tarafı eleştiremiyoruz 1taraf yapıyorsa diğer tarafta yapabilir sakınca görmüyor adam. x partisi yıllardır çalıyor y partisi bi defa çalmış çokmu diyor .. Ne ibb'de ne de iktidarda tasarruf var.
    • osmanlitorunu
    osmanlitorunu bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 09-04-2022, 01:07:39
    #38
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam devletin malı deniz yemeyen kerriz olmuş durumda. Şuan devletin parasıı yiyemeyen biz fakir halk tamamen keriziz. Sağdanda soldanda çok güzel yiyorlar. ortadaki halkta sadece ya sağ tarafa saldırıyor ya da sol tarafa... Ülkecek 2 tarafı eleştiremiyoruz 1taraf yapıyorsa diğer tarafta yapabilir sakınca görmüyor adam. x partisi yıllardır çalıyor y partisi bi defa çalmış çokmu diyor .. Ne ibb'de ne de iktidarda tasarruf var.
    Olay tam olarak öyle değil hocam açıkçası kim haksız yere bir kuruş para harcadı ise hakkım helal değildir. Ancak ibb'ye yüklenmeden önce mevcut hükümetin ibb'nin gelir kalemlerini kısmak için neler neler yapıldığını çok iyi biliyorum. En basit örnek Galata Kulesi ve Hidiv Kasrı gibi mekanlar en büyük gelir kalemlerinden iken belediye değişince Allah'ın işine bak ki buralar bu kurumun değil bu kuruma ait olması lazım denilerek elinden alındı.
  • 09-04-2022, 01:31:15
    #39
    MveM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Alt kısım entegreli çalışır rakam ne yazıyorsa alta otomatik harf olarak işlenir elle yazılmıyor yani dolayısıyla faturanın gerçekliği tartışılır.
    Bu yanlış bilgi.
    https://earsivportal.efatura.gov.tr/intragiris.html hiç earşiv kesmediniz sanırım.
    Değil otomatik harf yazması, sistemin çalışması mucize
    Manuel yazıyoruz tutarları
  • 09-04-2022, 01:32:53
    #40
    ademsahin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Olay tam olarak öyle değil hocam açıkçası kim haksız yere bir kuruş para harcadı ise hakkım helal değildir. Ancak ibb'ye yüklenmeden önce mevcut hükümetin ibb'nin gelir kalemlerini kısmak için neler neler yapıldığını çok iyi biliyorum. En basit örnek Galata Kulesi ve Hidiv Kasrı gibi mekanlar en büyük gelir kalemlerinden iken belediye değişince Allah'ın işine bak ki buralar bu kurumun değil bu kuruma ait olması lazım denilerek elinden alındı.
    hocam hepsi suçlu ben bir tane doğru düzgün dürüst bir parti görmüyorum Milletvekillerinin milleti duymaması , yan hakları , huzur hakları , tbmm'de çok çok ucuza yemek yemeleri , telefon faturalarını halkın ödemesi çok koyuyor.. Zaten bu ülkeye karşı benim pek inancım kalmadı burada 1ömür ev araba için çalışacağıma yurtdışına gidip rahat yaşamak , yazları ülkeme gelip döviz harcamak ülkem için daha iyi gibi geliyor
    ,evet birkaç gelir getiren yerleri ellerinden aldıklarını biliyorum .Ama ibb'de de suç var. bu devirde gidip ülkemize bile ait olmayan flamenko için 400bin dağıtması tamamen saçmalık . He belediyenin gözünde 400bin para olarak gözükmeyebilir ama halk için iyi para.
    • ademsahin
    ademsahin bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 09-04-2022, 03:17:40
    #41
    İşi kılıfına uydurmak için fatura kestirmişler, onu da yanlış kesmişler
    Bu arada marketlerde gıda %1 KDV'li ama yemek sunumu yapılan yerlerde %8. Bir de bu tür yemek sunumu yapan işletmeler genelde yazarkasa fişi keserler, çünkü çoğunlukla nihai tüketiciye hizmet verirler. Sadece özel olarak isteyenlere fatura düzenlerler. O nedenle 4 ayda 4 fatura kesilmesi olasılık dahilinde.
    Ancak, videoda göründüğü kadarıyla sofra çok zengin. O kadar kişiye o zenginlikte bir sofra dizebilmek için 21 bin TL hiç gerçekçi değil. Zaten bu bile maliyetin aslında dudak uçuklatan cinsten olduğunun göstergesi.
  • 09-04-2022, 03:35:31
    #42
    Biz şantiyede günlük 3000 bin kişiye yemek verdiğimiz halde 1 personelin günlük yemek gideri 52 TL , Sabah Kahvaltı , öğlen ve akşam yemek , kahvaltı dediğimde klasik kutu peynir , reçel vb , yani gerçekten siz şu videoda ki yemeklerin 30 TL olacağına inanıyormusunuz ? Buna inanan varsa helal olsun başka birşey demiyorum, demek ki " aya yol yaptık desek inanacak kesim var " derken haklıymışlar.
  • 09-04-2022, 11:11:42
    #43
    vatana ihanet nedir kanlı canlı örneği. Türk milletinin aklıyla dalga geçmek başka bi şey değil. yargılanmayacaklarından, hesap sorulmayacağından, kendilerine hiçbir şey olmayacağından o kadar emin ve o kadar rahatlar ki. bu başlı başına bir ihanetin sonucudur ancak. her yeri ele geçirmenin, sistemi tümüyle içten fethetmenin.

    700 kişi ballı börekli masalar baştan aşağı donatılarak yemek yiyecekler, adam başı 27 lira tutacak. aynen kardeş, aynen.
  • 09-04-2022, 13:14:35
    #44
    E-Arşiv faturaları Gelir İdaresi Başkanlığı sitesinden sorgulanabilir.

    https://ebelge.gib.gov.tr/earsivsorgula.html

    (Resimde bulunan fatura kayıtlı.)

    Firma vergi numarası öğrenmek için:

    https://mersis.gtb.gov.tr/Common/FirmaSorgulamaIslemleri/FirmaSorgulama#