MveM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Alt kısım entegreli çalışır rakam ne yazıyorsa alta otomatik harf olarak işlenir elle yazılmıyor yani dolayısıyla faturanın gerçekliği tartışılır.
Bu yanlış bilgi.
https://earsivportal.efatura.gov.tr/intragiris.html hiç earşiv kesmediniz sanırım.
Değil otomatik harf yazması, sistemin çalışması mucize
Manuel yazıyoruz tutarları