Biz şantiyede günlük 3000 bin kişiye yemek verdiğimiz halde 1 personelin günlük yemek gideri 52 TL , Sabah Kahvaltı , öğlen ve akşam yemek , kahvaltı dediğimde klasik kutu peynir , reçel vb , yani gerçekten siz şu videoda ki yemeklerin 30 TL olacağına inanıyormusunuz ? Buna inanan varsa helal olsun başka birşey demiyorum, demek ki " aya yol yaptık desek inanacak kesim var " derken haklıymışlar.