ademsahin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yanarım yanarım da Kadir Topbaş döneminde İBB'de hiçbir sanatçı ile anlaşılmamış ve astronomik rakamlar ödenmemiş gibi ısıtıp ısıtıp şu Flamenko dansçısına ödenen tutarın yazılmasına yanarım. İBB'de sanatçı bile denemeyecek adamlara verilen kaşe paralarını duysanız aklınız şaşar. Eskiden İBB'nin bu tür organizasyonlarını yapan bir iştirakinde çalışıyordum oradan gayet iyi biliyorum.
hocam devletin malı deniz yemeyen kerriz olmuş durumda. Şuan devletin parasıı yiyemeyen biz fakir halk tamamen keriziz. Sağdanda soldanda çok güzel yiyorlar. ortadaki halkta sadece ya sağ tarafa saldırıyor ya da sol tarafa... Ülkecek 2 tarafı eleştiremiyoruz 1taraf yapıyorsa diğer tarafta yapabilir sakınca görmüyor adam. x partisi yıllardır çalıyor y partisi bi defa çalmış çokmu diyor .. Ne ibb'de ne de iktidarda tasarruf var.