hocam devletin malı deniz yemeyen kerriz olmuş durumda. Şuan devletin parasıı yiyemeyen biz fakir halk tamamen keriziz. Sağdanda soldanda çok güzel yiyorlar. ortadaki halkta sadece ya sağ tarafa saldırıyor ya da sol tarafa... Ülkecek 2 tarafı eleştiremiyoruz 1taraf yapıyorsa diğer tarafta yapabilir sakınca görmüyor adam. x partisi yıllardır çalıyor y partisi bi defa çalmış çokmu diyor .. Ne ibb'de ne de iktidarda tasarruf var.
Olay tam olarak öyle değil hocam açıkçası kim haksız yere bir kuruş para harcadı ise hakkım helal değildir. Ancak ibb'ye yüklenmeden önce mevcut hükümetin ibb'nin gelir kalemlerini kısmak için neler neler yapıldığını çok iyi biliyorum. En basit örnek Galata Kulesi ve Hidiv Kasrı gibi mekanlar en büyük gelir kalemlerinden iken belediye değişince Allah'ın işine bak ki buralar bu kurumun değil bu kuruma ait olması lazım denilerek elinden alındı.