Ağrı Belediyesinin Faturası
43
●3.400
- 08-04-2022, 14:11:02Biz de o mekana gidince kişi başı 30TL'e böyle bir kahvaltı yiyebilecek miyiz? Önemli bir ayrıntı.
- 08-04-2022, 14:11:42Üyeliği durdurulduHocam kaç mekanda kahvaltı için gidip 2000TL üzeri faturayla kalktınız ?Swateria adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben ailece gittiğim hiç bir akşam yemeğinde bile 2000 TL ödemedim.
Dolayısıyla bana çok anormal gelmedi yani 4 fatura kesmiş olması. - 08-04-2022, 14:14:41Şu konuda ortak bir noktada anlaşalım hocam. O koca lüks mekanda sadece kahvaltı hizmeti verilmiyordur. Muhtemelen +6 kişilik her yemektede 2.000 TL'yi rahat çekiyordur.teknoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-04-2022, 18:49:58Olayı organize eden kimse böyle şeylerle üstünün kapatılmaya çalışılması rezalet bir şey öncelikle onu söyleyeyim.Bunlar daha Ramazanı anlamamışlar.
Diğer tarafa gelecek olursak velev ki kişi başı 500 lira verilmiş olsun, 700 kişi için 350000 TL yapar. İstanbul'da Bir flamenko danşçısına verilecek paraya eş değer oluyor . Bir tarafın buraya şak şak yapıp , diğer tarafı eleştirmesi de komik oluyor.
(Bunu da izleyenler kendi cebinden ödüyor demişlerdi yeriz de niyetliyiz be 😏

- 08-04-2022, 18:56:3120 bin demiş de, 700 kişi 20 bine iyi çıkmış, neyse kimin ne hali varsa görsün. "Yiyin efendiler yiyin"
- 08-04-2022, 20:21:31Bu kadar lüks şatafatlı bir yerde toplu yemek yense dahi oranın sadece peçetesi, tabağı 30 TL'yi aşar. Nerede varmış öyle 30 TL'ye yemek?
- 08-04-2022, 20:55:51Kullanıcı adından belli halin seni ciddiye alan insanla bile dalga geçerimosmanlitorunu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
D
- 08-04-2022, 21:01:48Hocam daha dün kendi restoranımızda 4 kişiye 1.600 hesap kestik. Sadece sahura kesmiyorlar malum, bunun iftarı var. 20 kişi toplu iftar yapsa zaten fatura kesecek mecburen.teknoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle



D