• 08-04-2022, 13:59:46
    #10
    UzmanTarih adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kesin doğru tutar budur. Evet inandık.
    müthiş tespit, yandaş olabilir mi?
  • 08-04-2022, 14:00:27
    #11
    KOZBA.NET
    HifaOktay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    benim gözüme takılan koca şirketin 4 aydır 4.faturasını kesmesi oldu fatura sayacı 4
    Bu noktayı yakalamanız güzel hocam bu bana da garip geldi.
  • 08-04-2022, 14:01:50
    #12
    30tl'ye biz bir kahve içemiyoruz
  • 08-04-2022, 14:04:23
    #13
    ekn
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Faturadaki tek yanlış sadece sizin belirttikleriniz değil, başka hata da var
  • 08-04-2022, 14:05:25
    #14
    Şu ölümüne savunanlar bir tek bu konuların altına gelmiyor. İBB zam yaptı konusu açılsa anında damlarlar. Şunu ekleyip gidiyorum ben…

  • 08-04-2022, 14:06:07
    #15
    ekn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Faturadaki tek yanlış sadece sizin belirttikleriniz değil, başka hata da var
    QR kodu bile boşmuş hocam. Daha ne diyelim ki.
  • 08-04-2022, 14:07:25
    #16
    Üyeliği durduruldu
    KraLL54 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu noktayı yakalamanız güzel hocam bu bana da garip geldi.
    E-fatura belirli bir tutar üzerinde kesilmesi zorunlu diğer faturalar pos cihazları yada el ile dolduruluyordur.
    4 fatura kesilmesi garip gelmedi bana ama 30 liraya kahvaltı dünyanın hiç bir yerinde yok
  • 08-04-2022, 14:07:45
    #17
    QR boş çok güzel
  • 08-04-2022, 14:09:29
    #18
    teknoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    E-fatura belirli bir tutar üzerinde kesilmesi zorunlu diğer faturalar pos cihazları yada el ile dolduruluyordur.
    4 fatura kesilmesi garip gelmedi bana ama 30 liraya kahvaltı dünyanın hiç bir yerinde yok
    2000 TL üzeri sadece 3 fatura mı kesilmiş hocam 4 ayda?