E-fatura belirli bir tutar üzerinde kesilmesi zorunlu diğer faturalar pos cihazları yada el ile dolduruluyordur.
4 fatura kesilmesi garip gelmedi bana ama 30 liraya kahvaltı dünyanın hiç bir yerinde yok
2000 TL üzeri sadece 3 fatura mı kesilmiş hocam 4 ayda?