KraLL54 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu noktayı yakalamanız güzel hocam bu bana da garip geldi.
E-fatura belirli bir tutar üzerinde kesilmesi zorunlu diğer faturalar pos cihazları yada el ile dolduruluyordur.
4 fatura kesilmesi garip gelmedi bana ama 30 liraya kahvaltı dünyanın hiç bir yerinde yok