Konu
Ağrı Belediyesinin Faturası
08-04-2022, 18:56:31
#24
AlperDemircan
20 bin demiş de, 700 kişi 20 bine iyi çıkmış, neyse kimin ne hali varsa görsün. "Yiyin efendiler yiyin"