Olayı organize eden kimse böyle şeylerle üstünün kapatılmaya çalışılması rezalet bir şey öncelikle onu söyleyeyim.Bunlar daha Ramazanı anlamamışlar.
Diğer tarafa gelecek olursak velev ki kişi başı 500 lira verilmiş olsun, 700 kişi için 350000 TL yapar. İstanbul'da Bir flamenko danşçısına verilecek paraya eş değer oluyor . Bir tarafın buraya şak şak yapıp , diğer tarafı eleştirmesi de komik oluyor.
(Bunu da izleyenler kendi cebinden ödüyor demişlerdi yeriz de niyetliyiz be 😏
Kullanıcı adından belli halin seni ciddiye alan insanla bile dalga geçerim

D