Hocam kaç mekanda kahvaltı için gidip 2000TL üzeri faturayla kalktınız ?
Ben ailece gittiğim hiç bir akşam yemeğinde bile 2000 TL ödemedim.
Dolayısıyla bana çok anormal gelmedi yani 4 fatura kesmiş olması.
Hocam daha dün kendi restoranımızda 4 kişiye 1.600 hesap kestik. Sadece sahura kesmiyorlar malum, bunun iftarı var. 20 kişi toplu iftar yapsa zaten fatura kesecek mecburen.