teknoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam kaç mekanda kahvaltı için gidip 2000TL üzeri faturayla kalktınız ?
Ben ailece gittiğim hiç bir akşam yemeğinde bile 2000 TL ödemedim.
Dolayısıyla bana çok anormal gelmedi yani 4 fatura kesmiş olması.
Şu konuda ortak bir noktada anlaşalım hocam. O koca lüks mekanda sadece kahvaltı hizmeti verilmiyordur. Muhtemelen +6 kişilik her yemektede 2.000 TL'yi rahat çekiyordur.