• 07-04-2022, 11:08:04
    #19
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ucuza binerken sesiniz çıkıyor muydu hayır!. Son 3 ayda motorine benzine mazota çarta curda ne kadar zam geldi . bu zamdan kim sorumlu gidin ondan hesap sorun
    Kardeşim kusura bakma da Türkiye tarihinin belkide en az enflasyonunu yaşatan kişi Erdoğan'a siz ve zihniyetinizdeki kişiler 2002'den beri karşı çıkıyor.
    Son birkaç senede karşı çıksanız ekonomi bozuldu diye hak vericem şahsımca ama samimiyetinize zerre inanmıyorum ben.

    İstanbul'u kendi kaynaklarıyla yöneteceğini söyleyen imamoğlu'nun kendisi değil mi? O zaman döviz çok mu düşüktü? Petrolün varil fiyatlarını da hükümet mi arttırdı?
    İstanbul nimet nimet diyip zırt pırt tatile giden de kendisi.

    Olur da sizin oy verdiğiniz millet ittifakı iktidara gelirse ve BUNDAN DAHA BETER BİR hale gelirse ülke çılgınlar gibi savunacağınıza adım gibi eminim.
    Hatta diyeceğiniz şeyler bile hazırdır iktidarda 2-3 seneniz geçmiştir ve durum kötüdür "önceki iktidarın yüzünden falan filan" diye savunacaksınız

    O zaman samimi olun şu zamları da konuşun. Sadece istanbulda mı artıyor mazot fiyatı da en yüksek biz ödüyoruz akbile?
    İSKİ'ye her ay getirdikleri zammı söylemiyorum bile
    20 senedir parti tutar gibi boş koltukta olsa %23 oy alan bir partiyi destekliyorsunuz sonuçta körü körüne.

  • 07-04-2022, 11:11:43
    #20
    beachturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ekrem beyi destekliyorum şu konuşması aşamasında


    https://twitter.com/yekvucutcom/stat...21523100405772


    ulaşım kar edilmesi gereken bir alan değildir.

    konyada ulaşım ücretleri aynı mazot aynı araç aynı personel aynı devlet.

    18. İndirimli Elkart ile şehir içi seyahat 1,55-TL, tam Elkart ile 2,50-TL’dir,
    19. İndirimli Elkarta 90,00-TL, tam abonman Elkarta 160,00-TL karşılığında abonman özelliği yükleterek, Konya merkezde bulunan otobüs ve tramvaylarda 30 gün boyunca sınırsız sayıda seyahat edebilirsiniz.

    bizim millet ancak haklı haksız diye birbirini yer ekremin çok umrunda burada onu savunmanız eleştirmeniz. tüm belediyeler konya gibi yapmalı bu işi
    konya hangi partide?

    mesela ellerindeki belediyeye gelir getiren herşey kısıtlanmış mı?
    ibb kadar büyük gideri var mı?
    bizdeki beltur karşılığı orda ne isimle ise en büyük geliri olan hastanelerden kaldırılmış mı?
    müzelere bakanlık el koymuş mu?
    halk yararına olan neredeyse herşey belediye meclsnde reddedilmiş mi?

    sadece merak..
  • 07-04-2022, 11:15:00
    #21
    msergek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    konya hangi partide?

    mesela ellerindeki belediyeye gelir getiren herşey kısıtlanmış mı?
    ibb kadar büyük gideri var mı?
    bizdeki beltur karşılığı orda ne isimle ise en büyük geliri olan hastanelerden kaldırılmış mı?
    müzelere bakanlık el koymuş mu?

    sadece merak..
    bunların hepsini zaten biliyorsun sevgili kardeşim bilmiyorsan google dan öğrenebilirsin, benim sana vereceğim cevaplar senin bana vereceğin cevaplar ancak seni beni kırdırır. birebir tanımadığım insanlar ile bu tip siyasi tartışmalara girmiyorum. bunların cevabı ne ekremin ne konyanın ne de partinin umrunda değil benim de değil. ben devletin ya da belediyenin bana sagladıgı ekonomik imkanlara bakarım. düşüncelerim senden çok farklı değil belki de ancak emsal örnek var verilen sözler var.
  • 07-04-2022, 11:15:11
    #22
    O DEĞİL de geçen gün reis hala 1980 yılındaki ekonomik krizin etkilerini görüyoruz diye bir açıklama yaptı yav.. Buna da bir diyeceğin var mı??
    Gokenim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

    Olur da sizin oy verdiğiniz millet ittifakı iktidara gelirse ve BUNDAN DAHA BETER BİR hale gelirse ülke çılgınlar gibi savunacağınıza adım gibi eminim.
    Hatta diyeceğiniz şeyler bile hazırdır iktidarda 2-3 seneniz geçmiştir ve durum kötüdür "önceki iktidarın yüzünden falan filan" diye savunacaksınız
  • 07-04-2022, 11:16:06
    #23
    ibb yi batırmak istiyorlar , neden ibb yi eleştirmiyoruz çünkü doları ekonomiyi bu hale ibb getirmedi.Durduk yere zam yapaydı eleştirilebilirdi.
    • rarely
    • dev
    • ArdaEgridere
    rarely, dev, ArdaEgridere ve 2 kişi bunu beğendi.
    5 kişi bunu beğendi.
  • 07-04-2022, 11:17:29
    #24
    Her zamı neden eleştiriyoruz biliyor musun?

    Çünkü sen mazota zam yaparsan bundan çiftçi de etkilenir, çiftçi etkilenirse sebze/meyve fiyatları da etkilenir, un da etkilenir, şeker de etkilenir, ekmek de etkilenir..
    Sen mazota zam yaparsan alışveriş yaptığın giyim firması da etkilenir, çocuğunu okula gönderdiğin servisin fiyatı da etkilenir, dolmuş, otobüs, taksi, metro da etkilenir.

    Sadece iki örnek verdim. Bir insanın veya ailenin temel ihtiyaçları. Beslenme ve ulaşım. Ben hergün ekmek almak zorundayım, ben yemek yemek zorundayım, ben işime gitmek zorundayım. Ben barınmak zorundayım. Bunları karşılamak için yaşıyoruz. Neden peki? Neden bir insanın hobisi olmasın, neden ben akşam çocuklarımı çıkardığımda çocuğum pamuk şeker istediğinde ona 20 TL veriyorum, neden eşim bir pantolon almak istediğinde ben bu pantolona 200 TL vermek zorunda kalıyorum, şurda Balıkesir'den İzmir'e gitmek için bindiğim otobüs biletinin fiyatı kişi başı 115 TL neden peki. Ha sen dersen ki ben ot gibi yaşarım, ailemi de hiç sosyal hayata adapte edemem, hiçbir yere çıkmam, sadece maaşımı alırım, marketten yiyeceğimi alırım, eve gider tv izler sonra da bu döngüyü önümüzdeki 40 sene daha yapmayı planlarım. Buyur kardeş sen yaşa. Memnunsan sen seçim zamanı ona göre davran. Ama emin ol artık tencere de boş. Senin gibi düşünen çok kişi kalmadı.
  • 07-04-2022, 11:19:01
    #25
    Arkadaşlar özetle şunu söyleyeyim,
    Bir belediye mikro kurumdur. Etkisi kısıtlıdır. Mesela ihracat yapamaz. Kendi iç dinamikleriyle elindeki parayı çevirmeye bakar. Ama dış etkenlerle artan maliyetler onun dahlinde olmadığı için MECBUREN ZAM YAPAR.
    Hükumet devleti belirli bir süre içinde yöneten kabinedir. Hükumet makro kurumdur. Her şeyde etkisi vardır. Onun yaptığı icraatler olumlu ve olumsuz her yeri etkiler, köydeki muhtarı bile.
    Konu sahibinde ciddi bir art niyet var veya düşünce gücü gelişmemiş.
    Birisi konya ile mukayese etmiş istanbul'u, konya nereee istanbul nere. Nüfus aynı değil, şehrin yüzölçümü aynı değil, dolayısıyla dar alanda kümelenen insan sayısı daha fazla olduğu için ihtiyaçlar daha fazla ve pahalılık da bundan. Sapla sapanı ayırmak lazım.
  • 07-04-2022, 11:19:51
    #26
    mito adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O DEĞİL de geçen gün reis hala 1980 yılındaki ekonomik krizin etkilerini görüyoruz diye bir açıklama yaptı yav.. Buna da bir diyeceğin var mı??
    O değildesi yok. Söylediklerimde haklıyım konuyu başka yere çekmeye çalışıyorsun.

    Ayrıca söylediğin şey 1980 değil 2001 krizi meselesi.
    Ayrıca günümüz için değil 2002de geldiği dönem için söyledi.

    önce iddia ettiğin şeyi iyi öğren. Şuan için söylerse saçma olur evet.

    https://www.malumatfurus.org/2001-kr...ala-yasiyoruz/
  • 07-04-2022, 11:22:03
    #27
    batoksca adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar özetle şunu söyleyeyim,
    Bir belediye mikro kurumdur. Etkisi kısıtlıdır. Mesela ihracat yapamaz. Kendi iç dinamikleriyle elindeki parayı çevirmeye bakar. Ama dış etkenlerle artan maliyetler onun dahlinde olmadığı için MECBUREN ZAM YAPAR.
    Hükumet devleti belirli bir süre içinde yöneten kabinedir. Hükumet makro kurumdur. Her şeyde etkisi vardır. Onun yaptığı icraatler olumlu ve olumsuz her yeri etkiler, köydeki muhtarı bile.
    Konu sahibinde ciddi bir art niyet var veya düşünce gücü gelişmemiş.
    Birisi konya ile mukayese etmiş istanbul'u, konya nereee istanbul nere. Nüfus aynı değil, şehrin yüzölçümü aynı değil, dolayısıyla dar alanda kümelenen insan sayısı daha fazla olduğu için ihtiyaçlar daha fazla ve pahalılık da bundan. Sapla sapanı ayırmak lazım.
    Hocam ibb'nin para kazandığı yerler : https://www.ibb.istanbul/Permission/Detail/155

    Ona bakarsak hangi belediye bu kadar yerden para kazanıyor?