msergek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
konya hangi partide?

mesela ellerindeki belediyeye gelir getiren herşey kısıtlanmış mı?
ibb kadar büyük gideri var mı?
bizdeki beltur karşılığı orda ne isimle ise en büyük geliri olan hastanelerden kaldırılmış mı?
müzelere bakanlık el koymuş mu?

sadece merak..
bunların hepsini zaten biliyorsun sevgili kardeşim bilmiyorsan google dan öğrenebilirsin, benim sana vereceğim cevaplar senin bana vereceğin cevaplar ancak seni beni kırdırır. birebir tanımadığım insanlar ile bu tip siyasi tartışmalara girmiyorum. bunların cevabı ne ekremin ne konyanın ne de partinin umrunda değil benim de değil. ben devletin ya da belediyenin bana sagladıgı ekonomik imkanlara bakarım. düşüncelerim senden çok farklı değil belki de ancak emsal örnek var verilen sözler var.