beachturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ekrem beyi destekliyorum şu konuşması aşamasında


https://twitter.com/yekvucutcom/stat...21523100405772


ulaşım kar edilmesi gereken bir alan değildir.

konyada ulaşım ücretleri aynı mazot aynı araç aynı personel aynı devlet.

18. İndirimli Elkart ile şehir içi seyahat 1,55-TL, tam Elkart ile 2,50-TL’dir,
19. İndirimli Elkarta 90,00-TL, tam abonman Elkarta 160,00-TL karşılığında abonman özelliği yükleterek, Konya merkezde bulunan otobüs ve tramvaylarda 30 gün boyunca sınırsız sayıda seyahat edebilirsiniz.

bizim millet ancak haklı haksız diye birbirini yer ekremin çok umrunda burada onu savunmanız eleştirmeniz. tüm belediyeler konya gibi yapmalı bu işi
konya hangi partide?

mesela ellerindeki belediyeye gelir getiren herşey kısıtlanmış mı?
ibb kadar büyük gideri var mı?
bizdeki beltur karşılığı orda ne isimle ise en büyük geliri olan hastanelerden kaldırılmış mı?
müzelere bakanlık el koymuş mu?
halk yararına olan neredeyse herşey belediye meclsnde reddedilmiş mi?

sadece merak..