O DEĞİL de geçen gün reis hala 1980 yılındaki ekonomik krizin etkilerini görüyoruz diye bir açıklama yaptı yav.. Buna da bir diyeceğin var mı??
Olur da sizin oy verdiğiniz millet ittifakı iktidara gelirse ve BUNDAN DAHA BETER BİR hale gelirse ülke çılgınlar gibi savunacağınıza adım gibi eminim.
Hatta diyeceğiniz şeyler bile hazırdır iktidarda 2-3 seneniz geçmiştir ve durum kötüdür "önceki iktidarın yüzünden falan filan" diye savunacaksınız