Arkadaşlar 1 milyon liranın 14-15 bin lira faizi var, ev sahibine posta koyarken bunu düşünün.
Sorma hocam evin değeri 2 milyon TL.
Ev sahibi 3000 TL olan kirayı 5000 TL yapalım artık demiş komşumuza. Komşumuz vicdansız, haysiyetsiz saydırıyor.
Adam 2 milyon lirayı bankaya koysa hiç başı ağrımadan aylık 30 bin TL alıyor. Evi eskidi derdi yok, emlak vergisi yok, gelir vergisi yok, kiracı kirayı geciktirdi derdi yok. Kombi bozuldu kiradan düşerim derdi yok. Kısacası hiçbir derdi yok.