Ofis kirama %50 zam yaptım.
%29 yapmaya utandım.
Benim mal sahibi bugüne kadar hiç şu kadar zam yap demedi Allahı var.
Zammı benim vicdanıma bırakıyor ben de %29 yapmaya utandım zaten bugüne kadar da hep enflasyonun bir tık üzerinde zam yapmıştım.