Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Enflasyonun sorumlusu ev sahipleri bu anlayış yüzünden insanlar evlerini yabancılara kiralıyor ve yıllık kiralarını peşin alıyorlar. Yabancılar gerçeği daha rahat görüp ev sahiplerini mağdur etmiyorlar. Benim piyasada gördüğüm bu ve ukuraynalı ve rusların akını başladıktan sonra ev sahiplerine düşman olan yerlilerin işi daha zor olacak. İnsalar ev sahibi diye taşlanacak hale geldi ülkemizde
Ben ev sahiplerini haklı buluyorum.

Adam satış değeri 2 milyon lira olan bir evde 3000 TL kira ile oturmaya devam edeceğini düşünüyor hala.