Enflasyonun sorumlusu ev sahipleri bu anlayış yüzünden insanlar evlerini yabancılara kiralıyor ve yıllık kiralarını peşin alıyorlar. Yabancılar gerçeği daha rahat görüp ev sahiplerini mağdur etmiyorlar. Benim piyasada gördüğüm durumdur. ukuraynalı ve rusların akını başladıktan sonra ev sahiplerine düşman olan yerlilerin işi daha zor olacak. İnsalar ev sahibi diye taşlanacak hale geldi ülkemizde