• 03-04-2022, 23:45:09
    #1
    Ttnet fiber geldi alt yapiya fakat hala talep beklemede. Modem ve baglantilari yaptilar modemde internet kirmizi yaniyor

    Bir modem birde kucuk nokia pon cihazi getirdiler.

    Fiber ucunu o kucuk kutuya taktilar ve bir eternet kablosu ile modeme bagladilar switch mantigi gibi.

    Modem her sey okey net yok internet kirmizi yaniyor. Sanirim bu yesil olmasi gerek. Ek olarak talep beklemede olayi icin beklemek yerine ttnet mudurluge gitmek mesai saatleri icinde etkisi olur mu?
  • 03-04-2022, 23:52:06
    #2
    mavikorku adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ttnet fiber geldi alt yapiya fakat hala talep beklemede. Modem ve baglantilari yaptilar modemde internet kirmizi yaniyor

    Bir modem birde kucuk nokia pon cihazi getirdiler.

    Fiber ucunu o kucuk kutuya taktilar ve bir eternet kablosu ile modeme bagladilar switch mantigi gibi.

    Modem her sey okey net yok internet kirmizi yaniyor. Sanirim bu yesil olmasi gerek. Ek olarak talep beklemede olayi icin beklemek yerine ttnet mudurluge gitmek mesai saatleri icinde etkisi olur mu?
    24 saat gibi bir aktifleştirme süresi olabilir , Müdürlüğe gitmenizin etkisi olacağını sanmıyorum. Fakat sorununuzla ilgilenmezler yada daha fazla uzarsa internet üzerinden twitter yada bir kaç forum üzerinden TTNET ceosuna ait mail adresini bulup o adrese açıklayıcı ve adres vb bilgilerinizle detaylı bir mail gönderirseniz sözde olmayan portu bile sağlıyorlar o kadar söyleyeyim etkili bir yöntem daha önce denemiştim
  • 03-04-2022, 23:57:51
    #3
    WokeStray adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    24 saat gibi bir aktifleştirme süresi olabilir , Müdürlüğe gitmenizin etkisi olacağını sanmıyorum. Fakat sorununuzla ilgilenmezler yada daha fazla uzarsa internet üzerinden twitter yada bir kaç forum üzerinden TTNET ceosuna ait mail adresine açıklayıcı ve adres vb bilgilerinizle detaylı bir mail gönderirseniz sözde olmayan portu bile sağlıyorlar o kadar söyleyeyim etkili bir yöntem daha önce denemiştim
    24 saat olayini soylediler bana gelen saha elemanlari ama hafta sonu olmasindan midir bilemedim. Hatta saha elemani gitmeden ttnet elemanini aradi pazar gunu aktif ederim dedi ama olmadi. Ek olarak twittter olayini bir cok kere denedim yarin bekleyecegim olmamasi durumunda yazacagim tekrar.
  • 04-04-2022, 00:00:38
    #4
    mavikorku adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    24 saat olayini soylediler bana gelen saha elemanlari ama hafta sonu olmasindan midir bilemedim. Hatta saha elemani gitmeden ttnet elemanini aradi pazar gunu aktif ederim dedi ama olmadi. Ek olarak twittter olayini bir cok kere denedim yarin bekleyecegim olmamasi durumunda yazacagim tekrar.
    Mail adresine mail gönderirseniz oldukça etkili oluyor benim altyapısı olmayan fakat hattı kendimizin çektirmiş olduğu binamıza internet bağlatamıyordum port olmadığı ,altyapı görünmediği için mail adresine mail attım ertesi gün bir kadın aradı ve durumu yakından takip edeceğini ve bilgilendireceğini çözülene kadar söyledi olay 2. gün çözüldü 2 2 büyük ttnet aracı geldi dışarıdaki hattı ve içerideki hattı ayarladı kurulumu sağladı ve hizmeti aktif hale getirdi. Üst mercilerden aranınca seninle birebir bile iletişim kuruyorlar
  • 04-04-2022, 00:13:48
    #5
    WokeStray adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mail adresine mail gönderirseniz oldukça etkili oluyor benim altyapısı olmayan fakat hattı kendimizin çektirmiş olduğu binamıza internet bağlatamıyordum port olmadığı ,altyapı görünmediği için mail adresine mail attım ertesi gün bir kadın aradı ve durumu yakından takip edeceğini ve bilgilendireceğini çözülene kadar söyledi olay 2. gün çözüldü 2 2 büyük ttnet aracı geldi dışarıdaki hattı ve içerideki hattı ayarladı kurulumu sağladı ve hizmeti aktif hale getirdi. Üst mercilerden aranınca seninle birebir bile iletişim kuruyorlar
    Modemde internet isigi ne yanmasi gerek birde modemi sifirlayip tekrar kursam faydasi olur mu? Online islemlerde abonelik bilgilerime baktigimda talep beklemede yaziyor.
  • 04-04-2022, 00:15:29
    #6
    mavikorku adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Modemde internet isigi ne yanmasi gerek birde modemi sifirlayip tekrar kursam faydasi olur mu? Online islemlerde abonelik bilgilerime baktigimda talep beklemede yaziyor.
    Talep beklemedeyse faydası olmayacaktır henüz bağlantı fiziksel olarak sağlanmış fakat merkezden işlem yapılmamıştır bence yarın mesai saatleri içerisinde internetinize kavuşursunuz hocam . Bu arada hangi paketten kaç tlye yararlanıyorsunuz kaç ay taahhüt 12-24 ?
  • 04-04-2022, 00:23:40
    #7
    WokeStray adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Talep beklemedeyse faydası olmayacaktır henüz bağlantı fiziksel olarak sağlanmış fakat merkezden işlem yapılmamıştır bence yarın mesai saatleri içerisinde internetinize kavuşursunuz hocam . Bu arada hangi paketten kaç tlye yararlanıyorsunuz kaç ay taahhüt 12-24 ?
    Taahut bitmesine 2 ay var su an var olan eski paketime devam etcem 16mt 2 ay sonrasinda netspeed firmasina gececegim
  • 04-04-2022, 00:24:28
    #8
    mavikorku adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Taahut bitmesine 2 ay var su an var olan eski paketime devam etcem 16mt 2 ay sonrasinda netspeed firmasina gececegim
    Her nereye geçersen geç en uygun fiyattan taahhütlü geçmeni tavsiye ederim Fiyat zammından etkilenmezsin
  • 04-04-2022, 00:49:03
    #9
    WokeStray adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Her nereye geçersen geç en uygun fiyattan taahhütlü geçmeni tavsiye ederim Fiyat zammından etkilenmezsin
    Siz ne kullaniyorsunuz paket fiyat olarak?