Modemde internet isigi ne yanmasi gerek birde modemi sifirlayip tekrar kursam faydasi olur mu? Online islemlerde abonelik bilgilerime baktigimda talep beklemede yaziyor.
Talep beklemedeyse faydası olmayacaktır henüz bağlantı fiziksel olarak sağlanmış fakat merkezden işlem yapılmamıştır bence yarın mesai saatleri içerisinde internetinize kavuşursunuz hocam . Bu arada hangi paketten kaç tlye yararlanıyorsunuz kaç ay taahhüt 12-24 ?