mavikorku adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ttnet fiber geldi alt yapiya fakat hala talep beklemede. Modem ve baglantilari yaptilar modemde internet kirmizi yaniyor

Bir modem birde kucuk nokia pon cihazi getirdiler.

Fiber ucunu o kucuk kutuya taktilar ve bir eternet kablosu ile modeme bagladilar switch mantigi gibi.

Modem her sey okey net yok internet kirmizi yaniyor. Sanirim bu yesil olmasi gerek. Ek olarak talep beklemede olayi icin beklemek yerine ttnet mudurluge gitmek mesai saatleri icinde etkisi olur mu?
24 saat gibi bir aktifleştirme süresi olabilir , Müdürlüğe gitmenizin etkisi olacağını sanmıyorum. Fakat sorununuzla ilgilenmezler yada daha fazla uzarsa internet üzerinden twitter yada bir kaç forum üzerinden TTNET ceosuna ait mail adresini bulup o adrese açıklayıcı ve adres vb bilgilerinizle detaylı bir mail gönderirseniz sözde olmayan portu bile sağlıyorlar o kadar söyleyeyim etkili bir yöntem daha önce denemiştim