WokeStray adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Mail adresine mail gönderirseniz oldukça etkili oluyor benim altyapısı olmayan fakat hattı kendimizin çektirmiş olduğu binamıza internet bağlatamıyordum port olmadığı ,altyapı görünmediği için mail adresine mail attım ertesi gün bir kadın aradı ve durumu yakından takip edeceğini ve bilgilendireceğini çözülene kadar söyledi olay 2. gün çözüldü 2 2 büyük ttnet aracı geldi dışarıdaki hattı ve içerideki hattı ayarladı kurulumu sağladı ve hizmeti aktif hale getirdi. Üst mercilerden aranınca seninle birebir bile iletişim kuruyorlar
Modemde internet isigi ne yanmasi gerek birde modemi sifirlayip tekrar kursam faydasi olur mu? Online islemlerde abonelik bilgilerime baktigimda talep beklemede yaziyor.