mavikorku adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
24 saat olayini soylediler bana gelen saha elemanlari ama hafta sonu olmasindan midir bilemedim. Hatta saha elemani gitmeden ttnet elemanini aradi pazar gunu aktif ederim dedi ama olmadi. Ek olarak twittter olayini bir cok kere denedim yarin bekleyecegim olmamasi durumunda yazacagim tekrar.
Mail adresine mail gönderirseniz oldukça etkili oluyor benim altyapısı olmayan fakat hattı kendimizin çektirmiş olduğu binamıza internet bağlatamıyordum port olmadığı ,altyapı görünmediği için mail adresine mail attım ertesi gün bir kadın aradı ve durumu yakından takip edeceğini ve bilgilendireceğini çözülene kadar söyledi olay 2. gün çözüldü 2 2 büyük ttnet aracı geldi dışarıdaki hattı ve içerideki hattı ayarladı kurulumu sağladı ve hizmeti aktif hale getirdi. Üst mercilerden aranınca seninle birebir bile iletişim kuruyorlar