• 01-04-2022, 15:56:57
    #19
    dev
    Kurumsal Üye
    Tek monitor calisacaksiniz 27 inc. Eger dual yapacak iseniz ve masa kucukse monitore yakin olacaginiz icin 24 inc. Ben oyle yaptim.

    27 inc'lerde full hd ustu almamayi dikkat edin bence. Kullananalar genelde goruntu kotu oluyor diyor full hd 27 inc.
  • 01-04-2022, 16:26:02
    #20
    ReklamHosting adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    3 inç çok büyük bir fark oluşturacak bir boyut değil 27 al gitsin büyük iyidir grafik ve oyun için de daha iyi olacaktır.
    Tatoglubilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    24 fazlasıyla yeterli , şahsi görüşüm
    ewir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çerçevesiz 23.8 kullanıyorum 27 olsa oyun oynayamam sol üst köşeden sağ alt köşeye 63cm olması lazım büyük geliyor
    Gokenim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    24 iyi gayet iş görüyor
    oguzhangazi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    uzun süredir 27 inç kullanıyorum. ilk zamanlar normal geliyordu. artık 27 inç bile bana küçük gelmeye başladı yanına bir ekran daha koymayı düşünüyorum. oyun çok oynamıyorum.
    KingCoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    27 inc den asağısını alma ilerde küçük gelir..
    celalyesil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Masa düzeninize bağlı bu biraz. Eğer geriye doğru koyabiliyorsanız 27" mantıklı. Oyunlarda ise hz yüksek monitör tercih etmelisiniz hatta birde 2k yapabiliyorsanız tadından yenmez.
    TuorElanesse adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kesinlikle 24
    EmreZeriX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Web tasarım ve grafik hayatının büyük bir parçasını oluşturuyorsa kesinlikle 27 inç oyunlarda da hangi monitörün hz i yüksek ise onu alın ikisininki de aynı ise 24 ü tercih edin en temizi bu olacaktır.
    PFC adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Oyun veya iş için ne olursa olsun 27" tavsiye ediyorum 24" ile aralarında devasa bir fark yok zaten hatta forza gibi araba oyunları oynayacaksanız büyük monitörün verdiği rahatlık bi başka
    ebubekirbastama adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kesinlikle her zaman yüksek inç iyidir misal ben monster 32 monitör'ü kullanıyorum yaptıklarım ise web ve masaüstü yazılım adobe montej programları vb. + oyun büyük inçli sistemleri her alanda kullanabilirsiniz.
    ysozmen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    27" den şaşma
    dsaricayir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir süre 27" kullandım ardından 24" e geçtim, net olarak 24" diyebilirim.
    wave adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    FHD olarak en kullanışlı maksimum boyut 24inc olduğunu düşünüyorum. 27inc FHD kullanıldığında öğeler çok büyük kalıyor bu orantıda kullanılması bence gözlerimiz açısından sakıncalı.
    24inc'i yatayda, 27inc'i de dikey pozisyonda kod yazmak için kullanıyorum.
    27inc monitör FHD kalitesinde normal kullanıma uygun değil, şahsen 27inc monitörlerde 2K 4K gibi kalitelerle tercih edilmeli.
    Neden böyle diyorum; çünkü şirkette IMAC 27inc 5K cihaz kullanıyorum, hakkaten çok farklı ve büyük ekranın nimetini tam olarak kavrıyorsunuz.
    elbistanli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Web tasarımcıya yeterli olan alan 19 gerisi boş grafik için 24 gecerim
    constantine38 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    24" kullanıyorum senelerdir ve gayet rahat oluyor. Ama çoklu pencere çalışıyorsanız 27" daha mantıklı.
    FurkanT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Oynadığınız oyunun türüne göre değişir tabii fakat 27" oyun için çok büyük geldi bana. Yıllardır 24.5" kullanıyorum. Öneririm.
    Noroc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tek monitor calisacaksiniz 27 inc. Eger dual yapacak iseniz ve masa kucukse monitore yakin olacaginiz icin 24 inc. Ben oyle yaptim.

    27 inc'lerde full hd ustu almamayi dikkat edin bence. Kullananalar genelde goruntu kotu oluyor diyor full hd 27 inc.

    Merhabalar,

    Herkesin tavsiyelerini tek tek okudum.
    27' sipariş verdim fakat hala tereddütüm devam ediyor.
    Sürekli o kadar büyük ekrana bakmak rahatsız eder mi acaba diye sormuyor değilim kendime.

    Umarım pişman olmam
  • 01-04-2022, 16:28:35
    #21
    dijitalartiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar,

    Herkesin tavsiyelerini tek tek okudum.
    27' sipariş verdim fakat hala tereddütüm devam ediyor.
    Sürekli o kadar büyük ekrana bakmak rahatsız eder mi acaba diye sormuyor değilim kendime.

    Umarım pişman olmam
    hocam ben 2. 27" monitörü daha alacam çift ekran olucak. ekran askısıda alıcam. işim web tasarım çok fazla alan çok performans sağlıyor. para gelsinde bi alınca foruma atıcam resmini
  • 01-04-2022, 16:30:43
    #22
    ysozmen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam ben 2. 27" monitörü daha alacam çift ekran olucak. ekran askısıda alıcam. işim web tasarım çok fazla alan çok performans sağlıyor. para gelsinde bi alınca foruma atıcam resmini
    Ben laptopa bağlayıp kullanacağım. Laptopu 2. ekranım gibi kullanmak istiyorum
  • 01-04-2022, 16:32:49
    #23
    dijitalartiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben laptopa bağlayıp kullanacağım. Laptopu 2. ekranım gibi kullanmak istiyorum
    ben kasa aldım laptop eskidi ağır çalışıyor herneyse 27" güzeldir alışırsınız
  • 01-04-2022, 17:34:24
    #24
    27 24 farkını çok anlamazsın üzülme ben fiyat olarak yüksektir diye 24 tavsiye ettim
  • 01-04-2022, 19:20:10
    #25
    dijitalartiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar,

    Herkesin tavsiyelerini tek tek okudum.
    27' sipariş verdim fakat hala tereddütüm devam ediyor.
    Sürekli o kadar büyük ekrana bakmak rahatsız eder mi acaba diye sormuyor değilim kendime.

    Umarım pişman olmam
    Ben nerdeyse 13 -14 saat 32 inç. ile işlem yapıyorum. Hiç bir sorun yok gayet rahat kullanıyorum
  • 01-04-2022, 19:30:29
    #26
    27 hocam şuan kullanıyorum bir süre sonra o bile yetmiyor şuan 140 Ekran TV bağlamayı düşünüyorum PCye
  • 01-04-2022, 19:39:28
    #27
    27 inç için ne kadar ödediniz
    almışken 32 inç 2k monitör almanız en mantıklısı.
    27 inç 1920x1080 göz yorar