Tek monitor calisacaksiniz 27 inc. Eger dual yapacak iseniz ve masa kucukse monitore yakin olacaginiz icin 24 inc. Ben oyle yaptim.
27 inc'lerde full hd ustu almamayi dikkat edin bence. Kullananalar genelde goruntu kotu oluyor diyor full hd 27 inc.
İdeal monitör boyutu nedir?
34
●1.016
- 01-04-2022, 16:26:02ReklamHosting adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleTatoglubilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleewir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleGokenim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleoguzhangazi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleKingCoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntülecelalyesil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleTuorElanesse adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleEmreZeriX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntülePFC adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleebubekirbastama adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleysozmen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüledsaricayir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntülewave adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleelbistanli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleconstantine38 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleFurkanT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleNoroc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhabalar,
Herkesin tavsiyelerini tek tek okudum.
27' sipariş verdim fakat hala tereddütüm devam ediyor.
Sürekli o kadar büyük ekrana bakmak rahatsız eder mi acaba diye sormuyor değilim kendime.
Umarım pişman olmam
- 01-04-2022, 16:28:35hocam ben 2. 27" monitörü daha alacamdijitalartiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
çift ekran olucak. ekran askısıda alıcam. işim web tasarım çok fazla alan çok performans sağlıyor. para gelsinde bi alınca foruma atıcam resmini
- 01-04-2022, 16:30:43Ben laptopa bağlayıp kullanacağım. Laptopu 2. ekranım gibi kullanmak istiyorumysozmen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-04-2022, 16:32:49ben kasa aldım laptop eskidi ağır çalışıyordijitalartiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
herneyse 27" güzeldir alışırsınız
- 01-04-2022, 19:20:10Ben nerdeyse 13 -14 saat 32 inç. ile işlem yapıyorum. Hiç bir sorun yok gayet rahat kullanıyorumdijitalartiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
çift ekran olucak. ekran askısıda alıcam. işim web tasarım çok fazla alan çok performans sağlıyor. para gelsinde bi alınca foruma atıcam resmini