dijitalartiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhabalar,

Herkesin tavsiyelerini tek tek okudum.
27' sipariş verdim fakat hala tereddütüm devam ediyor.
Sürekli o kadar büyük ekrana bakmak rahatsız eder mi acaba diye sormuyor değilim kendime.

Umarım pişman olmam
Ben nerdeyse 13 -14 saat 32 inç. ile işlem yapıyorum. Hiç bir sorun yok gayet rahat kullanıyorum