ysozmen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam ben 2. 27" monitörü daha alacam çift ekran olucak. ekran askısıda alıcam. işim web tasarım çok fazla alan çok performans sağlıyor. para gelsinde bi alınca foruma atıcam resmini
Ben laptopa bağlayıp kullanacağım. Laptopu 2. ekranım gibi kullanmak istiyorum