dijitalartiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben laptopa bağlayıp kullanacağım. Laptopu 2. ekranım gibi kullanmak istiyorum
ben kasa aldım laptop eskidi ağır çalışıyor herneyse 27" güzeldir alışırsınız