Merhabalar,
Herkesin tavsiyelerini tek tek okudum.
27' sipariş verdim fakat hala tereddütüm devam ediyor.
Sürekli o kadar büyük ekrana bakmak rahatsız eder mi acaba diye sormuyor değilim kendime.
Umarım pişman olmam
hocam ben 2. 27" monitörü daha alacam

çift ekran olucak. ekran askısıda alıcam. işim web tasarım çok fazla alan çok performans sağlıyor. para gelsinde bi alınca foruma atıcam resmini